Opakování pojmů
- datový typ
- deklarace vs. definice proměnné
- pole - jak je preprezentováno v paměti?
- datový typ string
- pointer
- OOP
- objekt
- struktura
- třída
- zapouzdření
- getter / setter
- dědičnost
- polymorfizmus
- kompozice
- modifikátory přístupu
- konstruktor
- destruktor
- přetěžování (overload)
- přepisování (override)
- abstraktní třída
- abstraktní metoda
- virtuální metoda
- rozhraní
Úkol na cvičení
- V prostředí Visual Studio založte nový projekt typu konzová aplikace.
- Upravte metodu Main, tak aby se program po spuštění zeptal na jméno uživatele. Poté co uživatel jméno zadá, vypište zpět do konzole vetu "Ahoj XYZ!". XYZ nahraďte jménem uživatele převedeným na velká písmena (uppercase).
- Aplikaci otestujte.
- Proveďte totéž v prostředí VS Code (příkaz dotnet)
- Seznamte se s adresářovou strukturou vámi založeného projektu.